Utrzymanie środowisk IT, 24/7/365


Celem jest wsparcie firmy od strony technologicznej, umożliwiające skupienie im się na stabilnej realizacji celów biznesowych. Wsparcie realizowane jest w trybie ciągłym. Otwieramy możliwości naszym Partnerom na przemodelowanie się się pracę ciągłą z Rynkiem, Klientami i Partnerami. Zachowując jednak ciągle efektywność biznesową i możliwość dostępu do specjalistów.

 

Jak wspieramy naszych Klientów?

Poprzez wsparcie na kolejnych warstwach:

  • wsparcie platform, serwerów, systemów operacyjnych, infrastruktury sieciowej
  • wsparcie rozwiązań e-commerce, baz danych, serwerów www i portali, Pimcore
  • wsparcie platform technologicznych, narzędzi naszych partnerów systemów dedykowanych
    • w zakresie
      • rozwoju
      • utrzymania
    • technologii:
      • WWW
      • JEE
      • .NET
      • PHP
    • Integracje : WSO2, Mule, X4
    • e-commerce : Presta, Magento, Pimcore

Dla kogo pracujemy:

  • firm, których obecność na rynku jest uzależniona od funkcjonowania platformy internetowej,
  • właścicieli platform przetwarzających realne bądź wirtualne środki finansowe,
  • przedsiębiorstw, których głównym obszarem działalności jest Internet,
  • firm posiadających platformy teleinformatyczne i których pozycja jest podyktowana w dużej mierze poziomem zaufania odbiorców,
  • firm, które nie dysponują własnym zespołem specjalistów monitorujących system.
  • dla firm, które poszukują alternatywy dla aktualnej metody utrzymania systemu, aktualnego zespołu 

 

Jak wygląda wdrożenie:
- określenie wymagań, inwentaryzacja usług i architektury
- określenie zespołu i wymaganych kompetencji w realizacji projektu
- uruchomienie wsparcia


Realizujemy w tym modelu kilkadziesiąt projektów,