Utrzymanie środowisk IT, 24/7/365
Celem jest wsparcie firmy od strony technologicznej, umożliwiające skupienie im się na stabilnej realizacji celów biznesowych. Wsparcie realizowane jest w trybie ciągłym. Otwieramy możliwości naszym Partnerom na przemodelowanie się się pracę ciągłą z Rynkiem, Klientami i Partnerami. Zachowując jednak ciągle efektywność biznesową i możliwość dostępu do specjalistów.
Jak wspieramy naszych Klientów?
Poprzez wsparcie w obszarach:
- wsparcie platform, serwerów, systemów operacyjnych, infrastruktury sieciowej
- wsparcie rozwiązań e-commerce, baz danych, serwerów www i portali, Pimcore
- wsparcie platform technologicznych, narzędzi naszych partnerów systemów dedykowanych
- w zakresie
- rozwoju
- utrzymania
- technologii:
- WWW, Angular, React, Aurelia
- JEE
- .NET
- PHP
- Integracje : WSO2, Mule, X4
- e-commerce : Presta, Magento, Pimcore
- w zakresie
Dla kogo pracujemy:
- firm, których obecność na rynku jest uzależniona od funkcjonowania platformy internetowej,
- właścicieli platform przetwarzających realne bądź wirtualne środki finansowe,
- przedsiębiorstw, których głównym obszarem działalności jest Internet,
- firm posiadających platformy teleinformatyczne i których pozycja jest podyktowana w dużej mierze poziomem zaufania odbiorców,
- firm, które nie dysponują własnym zespołem specjalistów monitorujących system.
- dla firm, które poszukują alternatywy dla aktualnej metody utrzymania systemu, aktualnego zespołu
Jak wygląda wdrożenie:
- określenie wymagań, inwentaryzacja usług i architektury
- określenie zespołu i wymaganych kompetencji w realizacji projektu
- uruchomienie wsparcia
Realizujemy w tym modelu kilkadziesiąt projektów,