Call Center Tools

Wyzwanie

Optymalizacja pracy poszczególnych działów firmy. Usprawnienie przetrzymywania, dostępu do informacji o klientach, archiwizacja dokumentów oraz poczty. Obsługa procesów sprzedażowych, wdrożeniowych i utrzymaniowych.

Rozwiązanie

Wdrożenie systemu CRM do pełnej obsługi klientów firmy, kalendarzy, poczty, raportów, procesów wewnątrz systemowych.

Wdrożony system CRM umożliwia zarządzanie danymi kontaktowymi firm oraz pracowników firm w jednym miejscu. Pozwala zarządzać również kalendarzami, spotkaniami, pocztą, a także dokumentami powiązanymi z firmami i klientami.

Udostępnienie mechanizmów, które pozwalają na planowanie i dystrybucję zadań dla pracowników w terenie.

Automatyzacja procesu procesów poprzez automatyczne generowanie zadań.

Efekty

Spójne i bezpieczne zarządzanie klientami w jednym miejscu. Przyśpieszenie i automatyzacja procesów zachodzących wewnątrz firmy.

img01

Skontaktuj się z nami

Omega Code Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska 
NIP: 525-250-68-07

Tel: +48 22 256 39 95
biuro@omegacode.pl

Zawsze szukamy talentów
Zostaw nam swoje CV