Provident

Wyzwanie

Udostępnianie danych z systemów wewnętrznych, m.in. CRM w sposób bezpieczny na urządzeniach mobilnych. Zarządzanie dystrybucją i realizacją zadań przy dużych, rozproszonych i pracujących zdalnie zespołach sprzedażowych. Usprawnienie procesów raportowania z terenu. Wsparcie procesów sprzedaży zdalnej produktów finansowych. Zwiększenie bezpieczeństwa pracowników.

img01

Rozwiązanie

Navigator – Mobilny system CRM z modułami wsparcia sprzedaży, obsługi klienta i raportowania.

Udostępnienie mechanizmów, które pozwalają na planowanie i dystrybucję zadań dla pracowników w terenie. Geolokalizacja, podpowiadanie optymalnych tras dojazdu z uwzględnieniem sytuacji na drogach. Rejestrowanie tras i optymalizacja procesów planowania. Usprawnienie procesów raportowania i uzupełniania danych. Umożliwienie przeprowadzenia całościowego procesu sprzedaży w terenie od momentu sprawdzenia zdolności kredytowej klienta, przez dopasowanie produktu po zamknięcie transakcji.

Efekty

Wzrost efektywności sprzedażowej. Przyspieszenie procesów sprzedaży, obsługi klienta i raportowania. Usprawnienie obsługi klienta. Zwiększenie komfortu i samodzielności pracowników terenowych. Zwiększenie bezpieczeństwa.

Skontaktuj się z nami

Omega Code Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska 
NIP: 525-250-68-07

Tel: +48 22 256 39 95
biuro@omegacode.pl

Twoje dane będą przetwarzane w zakresie udostępnionym do realizacji Kontaktu.
Zawsze szukamy talentów
Zostaw nam swoje CV