Customer Analytics

Omega Code oferuje rozwiązania w obszarze Customer Analytics.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu we wdrażaniu rozwiązań analitycznych, dedykowanych dla systemów CRM oraz wspierających sprzedaż, zdobyliśmy doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu modeli analitycznych Customer Insight. Doświadczenie to wykorzystaliśmy tworząc platformę Lead Management, wyposażoną w rozwiązania optymalizujące narzędzia komunikacji i sprzedażowe w oparciu o zachowania klienta na stronie i w aplikacjach mobilnych.

Specjalizujemy się w: rozpoznawaniu i rozumieniu potrzeb konsumenta, identyfikacji bodźców zakupowych, odkrywaniu mechanizmów odpowiedzialnych za kreowanie zaangażowania i lojalności klientów. Działamy w oparciu o różne metody i podejścia zaczerpnięte z wiedzy naukowej i doświadczenia pochodzącego z przeprowadzonych projektów.

Doświadczenia zdobyte we wdrożeniach rozwiązań analitycznych dla CRM (Customer Analytics) wykorzystujemy na bieżąco, tworząc systemy wsparcia sprzedaży i dystrybucji dla producentów oraz w rozwiązaniach dla contact center (Call Center Poland, CC Tools, Contact Point, Communications One Ltd.). Umożliwia to zwiększenie sprzedaży dzięki zastoswaniu rozwiązań real-time CRM i real-time marketing, czyli inaczej marketingu czasu rzeczywistego. Bazują one na interakcji z klientem, której nie ogranicza czas ani miejsce, i gdzie decyzje podejmowane są natychmiast.

Dobrym przykładem tak prowadzonej strategii są aplikacje dla contact center, tworzone dla realizacji kampanii sprzedających produkty finansowe. Dzięki nim wyspecjalizowani agenci, wyposażeni w wiedzę o kliencie i produktach, stosują z powodzeniem cross- i up-selling. Zdarza się, że klient dzwoniący w celu rezygnacji z usługi, kończy rozmowę zawarciem nowej, bardziej atrakcyjnej dla firmy transakcji.
Klienci najbardziej pożądani obsługiwani są indywidualnie. Klienci mniej opłacalni często kończą kontakt z firmą na samoobsłudze. Taki podział możliwy jest dzięki systemowi identyfikowania rozmówcy.

Napisz

biuro@omegacode.pl

Tel: +48 22 256 39 95


Nasze kompetencje  w zakresie projektów analitycznych obejmuje gromadzenie danych, identyfikację, kompletację, standaryzację, uzupełnianie za pośrednictwem słowników referencyjnych i zarządzanie jakością danych (Data Quality Management).

W obszarze usług obejmujących analizę wiedzy o kliencie oferujemy:

  • budowę strategii segmentacji klientów
  • rozumienie decyzji i zachowania klienta
  • projektowanie modeli predykcyjnych, które opisują wzorce zakupowe
  • analizę koszykową pozyskania i obsługi klienta
  • modelowanie danych na potrzeby kampanii cross-selling
  • budowanie programów retencyjnych
  • projektowanie modeli odchodzenia klientów
  • budowanie modeli KPI klienta

Usługi z obszaru Customer Analytics wspierają również procesy związane z zarządzaniem portfelem produktów i usług, w tym:

  • ocenę efektywności produktów i usług,
  • planowanie produktów i usług,
  • zarządzanie kategoriami produktów,
  • analizy lojalności klientów wobec marki,
  • dostosowanie struktury kategorii produktu do segmentów klientów,
  • ocenę efektywności narzędzi merchandisingowych,
  • analizę wpływu promocji na poziom sprzedaż

Analiza zachowań klienta w procesach wsparcia sprzedaży:

  • ocena udziałów marki w portfelu klienta
  • identyfikacja potencjału sprzedaży i nisz rynkowych
  • odkrywanie przyczyn przechodzenia do innych sieci / sklepów
  • identyfikacja klientów odchodzących i budowa planów utrzymania klientów wartościowych
  • analiza cenowej elastyczności popytu

Analiza efektywności działań promocyjnych i marketingowych

  • analiza skuteczności promocji prowadzonych w przeszłości
  • analiza efektywności sprzedaży w okresach: przed i po promocji
  • marketingowe karty wyników -  rozwój i utrzymanie

Analiza danych programów lojalnościowych, wspierających sprzedaż i dystrybucję:

  • analiza efektywności programu lojalnościowego
  • budowanie ukierunkowanych strategii promocyjnych dla określonych segmentów
  • wykrywanie nadużyć
  • analiza ścieżek redempcji
  • pomiar dopasowania  benefitów programu poprzez analizę wzorców zachowań uczestników

Skontaktuj się z nami

Omega Code Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, Polska 
NIP: 525-250-68-07

Tel: +48 22 256 39 95
biuro@omegacode.pl

Twoje dane będą przetwarzane w zakresie udostępnionym do realizacji Kontaktu.
Zawsze szukamy talentów
Zostaw nam swoje CV