System do zarządzania projektami

Redmine - wspiera firmy, które realizują projekty R&D, zarządzają informacjami i dokumentacją projektową, realizują zadania i obsługują zgłoszenia awarii, błędów. Obsługują zespoły HelpDesk i świadczą obsługę projektów SLA.

Omega Code korzysta z dostosowanego do swoich potrzeb narzędzia do zarządzania projektami - Redmine.

Korzyści:

  • Centralne repozytorium danych o realizowanych projektach
  • Usprawnienia w procesie zarządzania na projektach (efektywność)
  • Usprawnienia w procesie komunikacji (w zespole i z klientem)
  • Podniesienie jakości oprogramowania

Modularność, otwartość kodu oraz silne wsparcie społeczności open source powoduje, że narzędzie to może zostać z powodzeniem rozbudowane i dostosowane do potrzeb organizacji o bardzo zróżnicowanych profilach działalności.

Narzędzie wdrożyliśmy także u naszych klientów dla takich obszarów jak: zarządzanie projektami inwestycyjnymi, produkcja, R&D, Creative Content Management, zarządzenie danymi i jakością danych w organizacji, CRM.

System zawiera szereg podstawowych modułów, które można w zależności od potrzeb włączyć na projekcie nadając mu pożądany charakter.

Podstawowe moduły 

  • Zarządzanie projektami i podprojektami                                                                     
  • Zarządzanie zadaniami i przepływem pracy (workflow)
  • Wizualizacje zadań w postaci wykresu Gantt, bądź kalendarza
  • Zarządzanie mapą drogową i etapami projektu
  • Komunikacja w zespole i organizacji: wiki, fora, newsy
  • Zarządzanie dokumentami projektowymi
  • Rejestracja czasu pracy
  • Raportowanie z przebiegu projektu
  • Rozbudowany panel administracyjny
  • System można szybko rozbudować poprzez instalację gotowych rozszerzeń, które pozwalają na:
  • Zarządzanie budżetem i finansami na projekcie                                                       
  • Wystawienia faktur
  • Zarządzanie kontaktem z klientem (CRM)
  • Zarządzanie rejestrem pracowników
  • Obsługę zewnętrznych zgłoszeń klientów (Helpdesk Support)
  • Zaawansowane zarządzanie dokumentami (DMS) z uwzględnieniem ich wersjonowania i pełnotekstowego przeszukiwana zawartości
  • Zarządzaniem repozytoriami kodu źródłowego
  • Integrację z usługami, które pozwalają na automatyczne uwierzytelnienie użytkowników (np. Azure, Google)
  • Zapewnienie funkcjonalności z obszaru ERP

oraz dodanie wielu innych, specyficznych dla klienta funkcji.

System jest przyjazny i czytelny w użyciu, dostępne są wersje mobilne na telefony. Otwarte API pozwala na integrację z innymi systemami.

Oferujemy:

  1. Analizę potrzeb klienta, R&D rozszerzeń oraz dostosowanie systemu do wymagań organizacji
  2. Usługę wdrożenia systemu w organizacji klienta (on-premise)
  3. Udostępnienie dedykowanej klientowi instancji w modelu SaaS (cloud)
  4. Wsparcie w bieżącym użytkowaniu oraz utrzymanie systemu

Omega Code wytwarza i udostępnia swoje autorskie rozszerzenia, a nasi klienci, którzy zdecydowali się na ich zakup to organizacje z różnych części świata - Europy, Ameryki i Azji.