System do zarządzania projektami
Redmine - wspiera firmy, które realizują projekty R&D, zarządzają informacjami i dokumentacją projektową, realizują zadania i obsługują zgłoszenia awarii, błędów. Obsługują zespoły HelpDesk i świadczą obsługę projektów SLA.
Omega Code korzysta z dostosowanego do swoich potrzeb narzędzia do zarządzania projektami - Redmine.
Korzyści:
- Centralne repozytorium danych o realizowanych projektach
- Usprawnienia w procesie zarządzania na projektach (efektywność)
- Usprawnienia w procesie komunikacji (w zespole i z klientem)
- Podniesienie jakości oprogramowania
Modularność, otwartość kodu oraz silne wsparcie społeczności open source powoduje, że narzędzie to może zostać z powodzeniem rozbudowane i dostosowane do potrzeb organizacji o bardzo zróżnicowanych profilach działalności.
Narzędzie wdrożyliśmy także u naszych klientów dla takich obszarów jak: zarządzanie projektami inwestycyjnymi, produkcja, R&D, Creative Content Management, zarządzenie danymi i jakością danych w organizacji, CRM.
System zawiera szereg podstawowych modułów, które można w zależności od potrzeb włączyć na projekcie nadając mu pożądany charakter.
Podstawowe moduły
- Zarządzanie projektami i podprojektami
- Zarządzanie zadaniami i przepływem pracy (workflow)
- Wizualizacje zadań w postaci wykresu Gantt, bądź kalendarza
- Zarządzanie mapą drogową i etapami projektu
- Komunikacja w zespole i organizacji: wiki, fora, newsy
- Zarządzanie dokumentami projektowymi
- Rejestracja czasu pracy
- Raportowanie z przebiegu projektu
- Rozbudowany panel administracyjny
- System można szybko rozbudować poprzez instalację gotowych rozszerzeń, które pozwalają na:
- Zarządzanie budżetem i finansami na projekcie
- Wystawienia faktur
- Zarządzanie kontaktem z klientem (CRM)
- Zarządzanie rejestrem pracowników
- Obsługę zewnętrznych zgłoszeń klientów (Helpdesk Support)
- Zaawansowane zarządzanie dokumentami (DMS) z uwzględnieniem ich wersjonowania i pełnotekstowego przeszukiwana zawartości
- Zarządzaniem repozytoriami kodu źródłowego
- Integrację z usługami, które pozwalają na automatyczne uwierzytelnienie użytkowników (np. Azure, Google)
- Zapewnienie funkcjonalności z obszaru ERP
oraz dodanie wielu innych, specyficznych dla klienta funkcji.
System jest przyjazny i czytelny w użyciu, dostępne są wersje mobilne na telefony. Otwarte API pozwala na integrację z innymi systemami.
Oferujemy:
- Analizę potrzeb klienta, R&D rozszerzeń oraz dostosowanie systemu do wymagań organizacji
- Usługę wdrożenia systemu w organizacji klienta (on-premise)
- Udostępnienie dedykowanej klientowi instancji w modelu SaaS (cloud)
- Wsparcie w bieżącym użytkowaniu oraz utrzymanie systemu
Omega Code wytwarza i udostępnia swoje autorskie rozszerzenia, a nasi klienci, którzy zdecydowali się na ich zakup to organizacje z różnych części świata - Europy, Ameryki i Azji.