Redmine - program do zarządzania projektami i zadaniami

Title background - mobile

Redmine to wielofunkcyjne oprogramowanie do zarządzania projektami, które umożliwia efektywne planowanie, śledzenie i kontrolowanie postępu prac.

Sprawdź, jak Redmine wspiera efektywne zarządzanie projektami w różnych branżach.

Co oferujemy?

  • tworzenie, edycja i zarządzanie projektami
  • przypisywanie zadań do użytkowników
  • monitorowanie postępu zadań
  • integracja z systemami kontroli wersji, takimi jak Git czy SVN
  • planowanie i śledzenie terminów projektu
  • alokacja zasobów, takich jak ludzie, czas i budżet
  • generowanie raportów dotyczących postępu projektu, czasu pracy, kosztów
  • jednoczesne zarządzanie wieloma projektami
  • konfigurowalne niestandardowe pola i workflow dostosowywane do potrzeb projektu 
  • możliwość integracji z różnymi narzędziami, np. systemy kontroli wersji, komunikatory, narzędzia do monitorowania błędów
  • mechanizmy zabezpieczające dostęp do projektów i danych
  • przechowywanie i zarządzanie dokumentacją projektową
  • rejestracja czasu pracy nad projektami
  • tworzenie forum dla projektu, ułatwiające komunikację zespołową
  • powiadomienia e-mailowe o zmianach w projektach i zadaniach
  • tworzenie i zarządzanie dokumentacją w formie wiki
  • monitorowanie i zarządzanie zgłoszeniami błędów
  • przydzielanie ról i zarządzanie uprawnieniami użytkowników w projekcie 
  • rejestracja czasu i śledzenie kosztów projektu
  • wspieranie pracy zdalnej poprzez dostęp do projektów i zadań online
  • przechowywanie i zarządzanie plikami związanych z projektem

Obsługujemy wtyczki komercyjnie wprowadzające nowe funkcje lub czyniące je kompatybilnymi z nowszą wersją Redmine. 

Poznaj najbardziej poszukiwane wtyczki do Redmine.

Skontaktuj się


Rozpocznij transformację cyfrową z zaufanym partnerem

Więcej możliwości

Preferujesz kontakt telefoniczny
lub spotkanie na żywo? My również!

Poznaj nas
logoPerson1
Olga Jacek
Członkini Zarządu i współzałożycielka

Olga jest współodpowiedzialna za budowanie i implementację strategii Omega Code. Ponadto jest ekspertką w dziedzinie ubezpieczeń i pośrednictwa finansowego.

logoPerson2
Mariusz Kokoszkiewicz
Prezes i współzałożyciel

Mariusz, jako prezes i współzałożyciel Omega Code, odpowiada za strategię i implementację rozwoju organizacji, zespołów oraz obszaru technologii.

logoPerson3
Tomasz Michałowski
CTO/COO

Specjalista IT z 15-letnim doświadczeniem komercyjnym w branży IT. 

 

Facebook LinkedIn