Przejęcie i utrzymanie projektów, systemy legacy

Wznowimy rozpoczęte projekty, których nie udało się dokończyć wewnętrznie lub z innym partnerem. Ponownie zweryfikujemy założenia i przejmiemy odpowiedzialność za dalszy rozwój wypracowanych wcześniej rozwiązań.

Poznaj dokładny
zakres usługi:

Nasze zespoły administratorów i DevOps projektują, utrzymują i konfigurują środowiska wytwórcze. Zapewniamy utrzymanie w ramach infrastruktury klientów, naszej własnej serwerowni lub rozwiązań chmurowych.

W Omega Code rozumiemy, jak istotne są procedury BCP i DRP dla utrzymania ciągłości działania. Projektujemy je i implementujemy zgodnie ze standardami wymaganymi przez firmy z sektora finansowego, ubezpieczeniowego i farmaceutycznego. Przeprowadzamy również audyty planów, weryfikujemy scenariusze i sporządzamy dokumentację.

Przejmujemy zarządzanie istniejącym oprogramowaniem, zapewniając pełne wsparcie projektowe i programistyczne. Wdrażamy, aktualizujemy i rozwijamy rozwiązania, które już funkcjonują w środowiskach klientów, także te problematyczne i wymagające optymalizacji. Pracujemy w ramach umów SLA lub Best Effort, które zapewniają naszym klientom bezpieczeństwo i pozwalają im w pełni skupić się na działaniach biznesowych.

Przykładowe projekty:

  • Invipay - przejęcie odpowiedzialności za obszar technologii w spółce fintech

  • Castorama

  • Phinance

 

Case studies:

vertical-without-nav
1
Tekst obok listy kategori:
Case studies

Najwyższej klasy realizacje dla liderów rynku

Skontaktuj się


Rozpocznij transformację cyfrową z zaufanym partnerem

Więcej możliwości

Preferujesz kontakt telefoniczny
lub spotkanie na żywo? My również!

Poznaj nas
Olga Jacek
Członkini Zarządu i współzałożycielka

Olga jest współodpowiedzialna za budowanie i implementację strategii Omeg Code. Ponadto jest ekspertką w dziedzinie ubezpieczeń i pośrednictwa finansowego.

Mariusz Kokoszkiewicz
Prezes i współzałożyciel

Mariusz, jako prezes i współzałożyciel Omega Code, odpowiada za strategię i implementację rozwoju organizacji, zespołów oraz obszaru technologii.

Mariola Pruchińska
Dyrektor Zespołów Realizacji

Manager z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży IT. Od kilkunastu lat kieruje zespołami zajmującymi się m.in. wdrożeniami systemów ERP, CRM oraz dedykowanych.

Tomasz Michałowski
CTO/COO

Specjalista IT z 15-letnim doświadczeniem komercyjnym w branży IT.